
PorKyn luova osasto eli myynti- ja markkinointitiimi toimii viestintävastaavan ja yrityssuhdevastaavan alaisuudessa ja on ollut toiminnassa jo viitenä vuotena. Vuonna 2023 tiimi on jaettu kahteen osaan. Myynti-puolesta vastaa yhdessä yrityssuhdevastaavan kanssa Jere Sulasalmi ja Rasmus Kujanpää. Markkinointi-puolesta vastaa yhdessä viestintävastaavan kanssa Sofia Laine ja Julia Heikkinen.
Myynti- ja markkinointitiimissä pääsee osallistumaan tapahtumien visuaalisen ilmeen suunnitteluun. Tänä vuonna MyMa on päässyt osallistumaan esimerkiksi PorKy-merchin ja vuju-merchin sunnitteluun. Sen lisäksi he ovat kuvanneet TikTok-videoita, suunnitelleet mediakortin visuaalisen ilmeen sekä tapahtumien kansikuvia. Tärkeässä osassa on myös yritysten kontaktointi. Alkuvuodesta 2023 MyMa on kerännyt uusia sponsoreita esimerkiksi PorKyn viikkotiedotetta varten ja hankkinut pienempiä sponsoreita tapahtumiin.
Myynti- ja markkinointitiimi on isossa osassa Karhupoikkareiden markkinoinnissa ja heidän avullaan tapahtumaa ja sen brändiä kehitetään jatkuvasti. Tiimi toimii yhteistyössä tapahtumatoimikunnan kanssa.
Myynti- ja markkinointitiimin jäsenenä pääset vaikuttamaan PorKyn tapahtumien ulkonäköön, luomaan sisältöä PorKyn somekanaviin, ja mikä parasta, kuvaamaan PorKyn tapahtumiin!
Markkinointitiimin toimintaa voi seurata Instagramissa: @karhupoikkarit ja @yrjonkadunappro sekä TikTokissa @porinkylterit